OBSERWATORZY

piątek, 30 czerwca 2017

w-ewkowie !!! Bo Ewa zawsze z nami bedzie !!!

Witajcie Moje Drogie 

Tak czasami znikacie , czasami i ja to robie. 
Wasze znikniecie tlumacze sobie : obowiazkami , zmeczeniem blogowym ,bo i tak bywa. 
Co by sie nie dzialo ,zawsze licze ,wierze w to 
ze wrocicie !!! 
Czasami potrzebujecie miesiac , aa czasami kilka . 
A czasami przychodzi czas ,ze blogowy czas sie dla niektorych skonczyl . 
I ida dalej swoja droga dziewczyny. 

Poznalam pare lat wczesniej Ewe :)  

Niesamowita  , zawzieta ,uparta wrecz w dazeniu do dokladnosci Kobietka :)
Z sercem dla kazdego ,dooslownie dla kazdego !!!


Te Nieesamowite ,dopracowane poduszki ,ojjj uwielbiam je !!!  






♡♡♡♡

Cuudowne kosmetyczki , narzuty ,biezniki ♡♡♡






♡♡♡

Baardzo mi sie spodobalo jak napisala o siostrze , boo wkoncu siostre trzeba kochac :)
I ten Cuuudowny prezent jaki dostala od siostry :))


…ja „ szyciara”  jestem w posiadaniu takiego naparstka. Ile razy mam „ doła” tyle razy patrzę na niego i mówię sobie  ..Ewa może jeszcze nie jesteś wielka ale będziesz ,wstawaj dasz  rade …no  i  wstaje  i  idę .Mam też ofiarowany mi przez moją siostrę dzwoneczek  z dedykacją „ becz i dzwoń „ no i becze  i dzwonie ,żeby Ten tam na  górze wiedział ,że ja tu jestem .
Ech dobrze mieć siostrę … 
♡♡♡
A ja tak jak Ewe to i jej siostre Marte Uwielbiam ,aleeez one obie Zdolne sa ♡♡♡ 


Kiedy dzielicie sie swoimi dobrymi nowinkami ,to ciesze sie Waszym szczesciem !!!♡ 
A kiedy macie zly dzien ,to martwie sie, pamietam o Was i czekam ,az ten czas u Was minie !!!

Baardzo spodobal mi sie cytat przez Ewe udostepniony


Takiego Aniola Ewa wlasnie ma , ma Siostre ♡

W kazdej z nas ,w kazdym naszym blogu jest czesc Nas samych . 
Bez Was wlasnie nie byloby mnie tutaj nadal. Dzieki Wam jestem i chce byc nadal !!!

Ale i pragne z calego serca ,abyscie wlasnie Wy tez tu byly !!! 

Pamietam Cuudnego Pieska od Ewy
te spacery wspolne ♡

♡♡♡
Dowiedzialam sie dzisiaj ,ze Ewa odeszla :(( 
Zachorowala i tak , od tak w pazdzierniku odeszla :((( 

Przeplakalam caly dzien , ech :(( 
Zycie jest tak nieesprawiedliwe , niezrozumiale :(( 
Sama Ewa ciagle pomagala innym , dzieciom ,aby mogly zyc !!! 
A teraz jej juz z nami nie ma , tak po cichu ,od tak zniknela ... 
:((((

Ale,ze ja jestem uparta !!! Tak wiec latwo nie pozwole o niej zapomniec !!! 

Ewa zostawila dla nas czesc siebie 
w-ewkowie ♡♡♡

A dokladnie przerozne kursiki o szyciu 

Miedzy innymi :
Opaska dla dziewczynki , bluza dzianinowa , jak zrobic swoja lamowke ,
jak wszyc zamek i rozne ,roznosci ♡♡♡

Aaa  ze sama ostatnio zorganizowalam lekcje Pokochaj swoja maszyne , to wlasnie Ewy wskazowki wykorzystam ,boo i ja sie ucze  caly czas !!!

Jestesmy tu razem , odwiedzamy sie ,rozmawiamy zsoba , niee zostawie Ewy od tak !!! 

Co Wy postanowicie , czy bedziecie chcialy mi pomoc ,aby kazdy poznal Ewe 
to juz tylko od Was zalezy ♡♡♡

Choroba zabrala nam Ewe , ale nie jej czesc  , ktora zostawila dla nas wlasnie ♡!!!  

Nie potrafie inaczej , nie potrafie zostac obojetna :(( 
Kazda z Was jest dla mnie wyjatkowa , poznajemy sie kazdego dnia , dzielimy sie radosciami i smutkami, nie potrafie inaczej . 

Zdjecie od Ewy i cytat ,refren piosenki jaki u niej znalazlam:
…Jezus prowadzi ten autobus , wiezie mnie do nieba  gdzie nic nie potrzeba Jezus…



Zawsze bede o Tobie pamietac Ewus  !!! 
Teraz Jestes juz w tym lepszym miejscu ♡♡♡

Moje Drogie Pozdrawiam Was cieplutko !!! 
Uwazajcie Prosze na siebie i nie znikajcie ♡ !!! 

22 komentarze:

  1. Aguś, Ty dobra i Kochana duszyczko! Nie znałam Ewy, ale poznam dzięki Tobie :* pięknie napisałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana , po prostu nie potrafilam inaczej :((( Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana !!!

      Usuń
  2. Aguś nie znałam Ewy, ale tak cudownie przekazałaś nam Jej obraz.Była absolutnie wyjątkowym i wartościowym człowiekiem��Ogromna strata:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak Kasiu to prawda !!! I nadal jest i bedzie wierze w to ,ze ona ciagle z nami bedzie !!! Buuziaki !!!

      Usuń
  3. To smutna wiadomość. Ewę znałam tylko z blogowego świata. Kiedyś zorganizowałyśmy wspólna prywatną wymiankę. A potem nastała cisza. Dziękuję za przekazanie tak smutnej wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi tylko ,ze to taak smutna wiadomosc :((( Ja Ewy osobiscie nie znalam ,ale rozmawialysmy Nieesamowita osobka :((( Musimy sie trzymac razem , jestesmy tu dla siebie nawzajem i o siebie dbac musimy !!! Pozdrawiam Cie cieplutko !!!

      Usuń
  4. Zaglądałam do Ewy i podziwiałam misterne pikowania. Smutna wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawde smutna wiadomosc :( Ale za to w naszej pamieci zawsze bedzie !!!

      Usuń
  5. Aga smutna wiadomość;( blogowo znałam Ewę, super pomysł by nie zapomnieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :(( Bo my o sobie Aniu musimy pamietac ,nie da sie inaczej !!! Buuuziaki

      Usuń
  6. Takie wiadomości zawsze są smutne.Najważniejsza jest pamięć a takie wspaniałe osoby zawsze się miło wspomina.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak Ewe zawsze sie bedzie Milo wspominac !! Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko

      Usuń
  7. Nie znałam Ewy, ale pięknie że piszesz takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestesmy w jednym swiatku razem , musimy o siebie nawzajem dbac. Nie da sie inaczej. Pozdrawiam Cie cieplutko

      Usuń
  8. piękne wspomnienie, dovrze ze są luidzie którzy o innych pamietają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moglabym inaczej , nie potrafilam. Takie to zycie ech , daje nam szanse sie nawzajem poznac w tych dobrych i mniej dobrych chwilach. Musimy sie wspierac ,nie mozna inaczej !!!

      Usuń
  9. czasami bywałam w Ewkowie.... to smutne.... śpieszmy się kochać ludzi...
    przytulam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana , kazdy dzien jest wyjatkowy ,trzeba o tym pamietac , bo za szybko zycie mija. Buuziaki

      Usuń
  10. Niczym bańka, piękna, mieniąca się dziesiątkiem barw nagle pęka i znika, ale jej obraz, wspomnienie, echo tkwi głęboko w nas...

    OdpowiedzUsuń
  11. To smutne... Często ludzie odchodzą zbyt wcześnie...
    Nie znałam wcześnie bloga Ewy. Dzięki Tobie zobaczyłam cudne pikowane poduchy. Przepiękne prace...

    OdpowiedzUsuń
  12. Często zadaje sobie pytanie czemu tak musi być?! Czemu dobrzy ludzie odchodzą tak szybko?!
    Trzymaj się Aga😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś przepiękny wpis...ja wiem,że każdy z nas jest tutaj tylko na chwilę ale gdy ta chwila skraca się do mgnienia oka to można czuć wściekłość i żal do tego co pociąga za sznurki...ja tak mam,za każdym razem gdy przedwcześnie ktoś wyrywany jest z tego wymiaru czuję wściekłość...

    OdpowiedzUsuń