OBSERWATORZY

środa, 23 października 2013

Candy Roczkowe :):) Zapraszam :):)

Witam :)

No i stalo sie Minal 1 Rok mojego blogowania :):) 
Dokladnie 14.10 :) Ale i mialam zbyt wiele pomyslow dla Was na prezent i tak mi sie jakos przeciagnelo do dzis :) 
To byl Rok pelen wrazen ,nauki dla mnie :) Poznalam Was Moje Drogie i Baardzo sie z tego ciesze :) 
Poznalam sama siebie troszke lepiej :)
Uwielbiam szyc ,robic na szydelku ,malowac i robic torty :):)
Troszke tego juz sie nazbieralo ,gdzie poza tym Uwielbiam Najbardziej byc Mama :):)
Dziekuje Wam za to ,ze jestescie ,ze zagladacie, czasem zostawicie pare slow od siebie !!!
Te wszystkie przemile slowa dodaja mi checi do tworzenia ,do prowadzenia bloga :)

DZIEKUJE PIEKNIE WAM ZA TO ,ZE JESTESCIE :):)  
I nie znikajcie dobra :):) hihi

Jak bylam w Polsce ostatnio to zakupilam sobie farbki do tkanin i tak postanowilam je wkoncu wykorzystac :)
Powstaly dwie poszewki ,wlasnie dla Was :) 
Mam nadzieje ,ze sie Wam spodobaja. 
A wygladaja tak :):

Zdjecie dla Was do wyboru :) Dziekuje Izie Dobrej Duszyczce co mi pomogla ze zdjeciami :)
Mialam dylemat ,ktore wybrac a wiec wstawie oba :)



:):):) 





I jak sie Wam podobaja ? :) 

Zasady Candy jak zawsze,mysle wszystkim znane ! 
Wystarczy w komentarzu wyrazic chec posiadania prezentu ode mnie :) 
Osoby nie posiadajace bloga rowniez moga wziasc udzial w zabawie ,ale prosze o pozostawienie swojego meila. 
Sa dwie poszewki ,wiec i beda dwa losowania . Maszyny losujace Moje dzieciaczki :)

Bawimy sie do 5 Grudnia :):):) 
6 Postaram sie oglosic wyniki :) 

acha iii do kazdej poszewki pragne dodac Reniferki zawieszki :):) (wkoncu bedzie coraz blizej Swiat ) :)
I kalendarzyk na rok 2014 :)



Pozostaje juz mi tylko Zyczyc Wam Powodzenia w zabawie :):) 

Pozdrawiam Serdecznie :) 
Agnieszka 



142 komentarze:

  1. Ja chcę taką poszewkę. Obie są śliczne. Z wielką chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to chcę obie!!!!!!super są.jak mamm wybierać to z różowym drzewkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!!! I ciągłej radości z blogowania i tworzenia Aguś!
    ja też chętnie się zapisuję - cudeńka!!
    dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne poduchy i jeszcze dodatkowe niespodzianki!
    Maszyny Losujące są urocze, więc może mi się poszczęści ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko baaardzo chętnie wezmę udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne poduchy !!!! I TY to sama zrobiłaś , piękne !!!!!
    Chcę je bardzo , już widzę jak ślicznie zdobią pokoje moich robaczków !!!!
    pozdrawiam, a u mnie dzisiaj mija roczek !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, twoje poszewki są cudne :-) wszystko co robisz jest cudne :-)Gratulacje z roczka i życzę jeszcze większej satysfakcji i radości z prowadzenia bloga :-)Pełna nadziei na poduchę z sową,reniferki i kalendarzyk ustawiam się w kolejce :-) Może tym razem się poszczęści :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gartuluje Ci roczku! Mnuie tez bylo milo poznac Ciebie! Chetnie pryzgarne poszewki :) Zycze owocnego dlaszego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też grzecznie ustawiam się o kolejki po cukierasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych. Z przyjemnością ustawię się w kolejce, bo poszewki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. one są przecudowne !! z okazji roczku sobie powinnaś takie sprawić :) ale skoro tak chętnie rozdajesz to ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są, dlatego i ja próbuję szczęścia :) mirelalaska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Moc urodzinowych życzeń :-)
    Świetne poduszki, ja również powalczę o różową ;-).
    http://magicznesploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne nagrody jak bym chciała tą poszewkę z sową :P choc ta drugą bym też nie pogardziła ... może się powiedzie :P

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę miliona czytelników :)radości z prowadzenia, samych kreatywnych dni.Tak mnie zaskoczyłaś z malowanymi poduszkami szaleństwo :) Absolutnie mnie tu nie mogło zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A pewnie, ze korzystam z zaproszenia i z ogromną przyjemnością się zapisuję
    (trzymama za siebie kciuki, że wygram tą zielonkawą poszewkę :P )
    pozdrawiam serdecznie, gratuluję roczku i życze kolejnych pięknych rocznic :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O, to i ja się ustawiam. Gratuluję roczku na blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne poszewki..mam chrapkę na tę z różowym drzewkiem:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne poszewki :) Z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalszego blogowania Kochana i dużo radości, kreatywności w tworzeniu :) Zapisuję się oczywiście poduszki są śliczne!!! Wstawiam banerek :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem, zgłaszam się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja nie przepadam za "hołmami" ale ta z sową jest cudowna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Poszewki śliczne. U mnie maszyna stoi i się kurzy, bo zapału brak jak umiejętności kiepskie- a łudziłam się, że takie zdolności wyssałam z mlekiem Matki ;)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaa odeślesz mi na maila taka mały baner, to go podlinkuję u siebie ???? tylko muszę mieć mniejszy a nie mogę go jakos zmiejszyć u siebie....

    OdpowiedzUsuń
  24. Poszewki są przeurocze zwłaszcza ta z sówką, z miłą chęcią się dopisuję i zostaję na dłużej :) Pozdrawiam http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. biorę udział ;)
    http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne nagrody:) chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyrażam chęć wzięcia udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też się zapisuję .Gratuluję rocznicy. Poduszki śliczne.Moja bajka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. sa wspaniałe, oczywiscie stajemy w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie przyłączę się do rocznicowej zabawy. Info zamieszczę na blogu z boku, tylko póki co blogger mi szwankuje...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne! Ustawiam się w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. ustawiam sie i ja po /twoje cudeńka :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne prezenty! piękne poszewki! chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  34. poszewka z ptaszkiem jest piękna, bardzo nastrojowa a ta z sówką urocza(te oczyska :) ) dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne :) szybko i ja się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  36. naprawdę szalejesz twórczo!
    ja się nie piszę na candy, bo to byłoby nie w porządku z uwagi na brak miejsca na link ze zdjęciem u mnie na blogu, ale kibicuję i życzę nieustającej weny

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie zapisuję się , bo poszewki kuszą ;) A reniferki fajniutko wyglądałyby na choineczce ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyłączam się - oczy sowy mnie rozczuliły :-) Baner będzie na moim blogu: http://juzzakilkadni.blogspot.com/ Zapraszam również na moje candy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście nie mogę przegapić takiej okazji, poszewki są przecudne, bardzo mi się podobają:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne rzeczy robisz Agnieszko! Chętnie wezmę udział w losowaniu. Ja zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem dopiero kilka dni temu ale mam nadzieję,że zdobędzie z czasem taką popularność jak Twój :p
    Zapraszam na bloga
    http://szydelkowykacik.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam :) ja też chętnie staję w kolejce po takie cudowne poszewki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcią przygarnę jedną z poszewek :) są cudnie pomalowane
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    zapraszam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja chetnie wezme udzial w zabawie :) zamiescilam banerek i zapraszam w wolnej chwili do siebie http://manufakturauniqe.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie się zapiszę :) Poszewki cudowne więc warto .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Jej jakieś piękne te podusie ależ Ty masz talent to malowanie wychodzi ci perfekcyjnie powinnaś więcej takich robić bo są wspaniałe, no a takie renifery mi się marzą (mam bzika na punkcie reniferów) a kalendarz też by się przydał wiec staję w kolejce i gratuluję roczku blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  46. podusie świetne zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kto by nie chciał takich super poduch, ja wybieram różową z sową.
    kamilasolecka4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. to i ja się zgłaszam, bannerek w marysiowie, później dorzucę jeszcze do skarpetkowa

    OdpowiedzUsuń
  49. takie cudności rozdają , a mnie by miało zabraknąć ...? No oczywiście, że staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne podusie i ja się przyłączę :-)
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie :)
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem , a poduszek nigdy za wiele ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się i ja :)
    makrela@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Takie piękne że żal było się nie zgłosić :)
    olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. ustawiam się w dłłłłłłługiej kolejce ...pozdrawiam
    http://szeptyserca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Dopisuję się oczywiście, bo podusie są cudowne i bardzo pasują mi na ławę kuchenną, której to malowania jestem w trakcie :) :) Pozdrawiam BUBA:)
    http://bubaart-bubaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Obie są świetne! Biorę udział w rozdaniu z miłą chęcią.
    Banerek u mnie na blogu już jest ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się !
    Banerek ; http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za wyrozumiałość:-)
    Poszewki są śliczne, z miłą chęcią wezmę udział w Twoim candy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję roczku i zyczę nastepnych :)
    staję w kolejce , obie cudne i wpasują się w razie czego zieleń do sypialni , róż do dużego pokoju ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. wow ale kolejeczka, jak za dobrych czasów po cukier, to i ja postoję;) buziaki Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dołączam do tej wesołej kolejki,dziękuje za zaproszenie,cukiereczki absolutnie słodkie,ach...może mi się poszczęści,spróbować warto :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudne podusie i z chęcią przygarnęłabym tą z sówką :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam nadzieję , że sowia podusia będzie moja. Marzę o niej i ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  65. Klik... klik... klik i już jestem u Ciebie :) I na dodatek wita mnie Candy - cuuuuudownie, więc w kolejeczce grzecznie się ustawiam i czekam :)
    Przy okazji serdecznie zapraszam do siebie :
    http://posolonepomysly.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem, marzy mi się....:) Buuuuziak :*Cudne je wyczarowałaś i cieszę się, że blogowanie pozwoliło nam się poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  67. z wielką przyjemnością wezme udział w zabawie :) zatem ustawiam sie w kolejce i licze na odrobine szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne - przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jakie cudowności :) Dopisuję się! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaaaaacięęęęęęę.... też bym chciała... I reniferki dla mojej T :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I maila zapomniałam zostawić: anna.koszycka@gmail.com

      Usuń
  71. Oj z wielką chęcią przygarnęłabym takie cuda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Jejku, jakie śliczne ! Boska sówka ! Ustawiam się w długaśnej kolejce, mimo, iz nie mam szczęścia w takich zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratulacje!, To na pewno dla Ciebie ważna rocznica, pewnie jak dla każdego kto obchodzi pierwszy rok blogowania. Rok podsumowań:) Mnie to czeka dopiero w sierpniu, moze też się odważę zrobić candy:) Tym czasem poproszę te piękne poszewki, ale patrząc po ilości chętnych to raczej szanse sa niezbyt wysokie;)

    OdpowiedzUsuń
  74. zapisuję się i zostaję u Ciebie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Oj, jakie ładne! Bardzo by mi pasowały do jesiennych czytelniczych klimatów. Baner już siedzi na Powoluśku. Jeśli też masz chętkę na cukierki, zapraszam na swoje rocznicowe rozdanie! Aldi

    OdpowiedzUsuń
  76. Poduchy przecudne więc z chęcią staję w tej długaśnej kolejce :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne te poszewki. Obie są super, nie śmiałabym którejś wyróżniać aby drugiej przykro nie było :)
    Dopisuję sie do listy chętnych osób.

    OdpowiedzUsuń
  78. Hmmm kolejka jak za dawnych czasów. Staję na końcu z wiara, że tez mam szansę ;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję roczku, bardzo chętnie zapiszę sie na twoją rozdawajkę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  80. ale cudeńka! jedna ładniejsza od drugiej :) z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne poszewki, gratuluję zdolności :)
    Zwłaszcza ta z sówką wpadła mi w oko, ale druga również urocza!!!

    banerek wisi tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. biorę udział w zabawie:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Bo wielkich bojach dotarłam :) Jest tyle chętnych, że tłok taki...ale co mi tam ryzykuję! Ustawiam sie i ja na końcu ogonka licząc na szczescie...

    OdpowiedzUsuń
  85. piękne:):)chętnie się ustawię:)
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się z przyjemnością :)
    lalka2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Przyłączam się! Zakochałam się w sówce z różowym drzewkiem. Jestem maniakiem poduchowym więc staję w kolejce. Pozdrawiam.
    Mój blog: http://zuzapasjonatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Obie fajne, ale ta z różowym drzewkiem genialna!
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Spróbuję, mimo, że już tylu chętnych. Zostanę również na dłużej bo bardzo mi się spodobało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Super. Poproszę coś dla Kacperka do ozdoby łóżeczka, które zawita w naszej sypialni w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  91. są piękne!!
    zgłaszam się, agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Startujemy :)))
    Piękne Jaśki, może będziemy miały szczęście, akurat są dwa :D
    Pozdrawiamy
    http://in-staat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne poszewki! Zgłaszam się obowiązkowo :)

    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Cudne poszewki,z pięknymi sówkami ^^ I na dodatek kalendarz,w sam raz do szkoły,na ważne terminy sprawdzianów ;) hehe
    Musze się zgłosić i spróbować swoich sił ;)
    Obserwuję bloga jako Weronika Bednarz
    A banerek na blogu truskaffka-tworzy.blogspot.com
    Teraz tylko czekać hehe ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękne poszewki - na czasie :)
    Zapraszam do mnie
    nevermorequeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. piękne, chętnie bym przygarnęła
    agnspo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękne!! Z ogromną przyjemnością się zapisuje :)
    martakoscik@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  98. poszewkę z Sową :) poprosimy :D choć obie śliczne
    sylwiagorska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczne te poszewki, z chęcią wezmę udział :)

    Blog: http://szarmetik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. O rany, no cuda, i do pokoju by mi pasowały. :-) Biorę udział i wkleję u siebie banner
    http://marny-puch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. śliczne!My też takie chcemy :)
    http://mamabartuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Są przepiękne! Kocham tą sowe <3 Zgłaszam się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  103. słodkości... (: mniam... coś dla moich córek... tylko nie umiem załączac bocznych banerków to dodam w poście ...

    OdpowiedzUsuń
  104. Przepiękne poszewki :)) Obie podobają mi się bardzo, bardzo :)) Ustawiam się grzecznie w kolejce i tylko zastanawiam się czemu dopiero dziś do Ciebie trafiłam ...

    OdpowiedzUsuń
  105. Same cudowności :)
    Zgłaszam się a bannerek na blogu anian-rysuje.blogspot.com :)
    Różowa z sówką jest urocza ^.^

    OdpowiedzUsuń
  106. Oj bardzo chętnie się zgłaszam :) Piękne te poszewki!

    OdpowiedzUsuń
  107. Proste i dokładne:
    Poszewki są bardzo ładne,
    chcę je posiadać.

    OdpowiedzUsuń
  108. Te poszewki są cudowne :3 Idealnie pasowałyby do mojego pokoju <3 Biorę udział... może mi się poszczęści ;) Pozdrawiam i obserwuję:3 http://just-click-to-heaven.blogspot.com/ ( u mnie zawsze obserwacja za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ustawiam się w kolejce po te śliczności.
    Obserwuję nie wiem czy to konieczne, ale bener również jest.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Z radością wezmę udział!
    Cukieraski apetyczne!

    Banerek u mnie:)
    Mój komentarz 115:)
    Jestem 150 obserwująca:)
    Candy do 5 XII :)
    I jak tu nie być fanką 5:)

    Moc pozdrowień!
    ps. Zapraszam na me candy magiczno-Aniołkowe!

    OdpowiedzUsuń
  111. podziwiam bardzo za talent i wyobraźnię ! poduszki są cudne :)
    nie mam jeszcze bloga ale baner zamieściłam na swoim koncie na FB ;)
    mail: agnieszkamaat@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  112. Świetne nagrody! Zgłaszam się. :)

    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Ogonek ogromny ale co tam, wcale mnie to nie dziwi, poszeweczki wyjątkowe, malowane i to jak....
    Piękne candy!

    Serdeczności posyłam i cieplutko zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Poszewki są śliczne!!! Marzą mi się takie :) Ustawiam się więc grzecznie w kolejce :) Pozdrawiam
    http://kraina-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Nie mogę przejść obojętnie więc staje w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie!
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  116. Piekne poduszki, jestem chetna :-)
    ela.koltun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. piękne!!! ale mi w oko wpadła sówka... chętnie obserwuje i się zapisuje!
    sylcia1991x@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. To stanę na końcu kolejki i chętnie poczekam na wyniki:) Może uda mi się, od dziś trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  119. piękne poduszeczki, więc cierpliwie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja jestem chętna :) Sowa cuuudna! :)
    http://ziarenkoimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Chętnie wezmę udzał:) origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  122. Jakie łaaaadne *o*
    Zapisuję się :)
    edytka249@poczta.onet.pl
    allthesnuff.blogspot.com - zajrzyj w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Poduszeczki są wspaniałe :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Poszewki są cudne, a i z dodatków bym się ucieszyła :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  125. Cudenka, zapisuje się i oczywiście 100 lat w blogowaniu życzę

    http://aneta-anabelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Śliczne są te poszewki i pasują do mojego pokoju bo akurat mam remont w pokoiku :-) Oczywiście że biorę udział!
    iga.balchanowska@gmail.com
    http://inkaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Ale piękne poszewki, jestem właśnie w trakcie tworzenia nowej sypialni. Łóżko już zamówione, więc i takie śliczne poduszeczki by się przydały :)
    Obserwuję jako: nika88
    Dodałam bannerek na blogu http://one-more-dress.blogspot.com
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Poszewki są prześliczne:) Zatem chętnie staję do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Ślicznie wyglądają te poszewki - podusia prezentowałaby się pięknie na mojej kanapie ;) Trzymam kciuki zaszczęście w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  130. Tworzysz cuda:)
    zgłaszam się i ja,a baner tu: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Chcę taką poduchę dla córy!!! Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  132. No takie cacuszka ze może los się do mnie uśmiechnie.
    Zapraszam również do siebie wrzosowystrych.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  133. Na takie cuda aż grzech się nie zapisać. A więc ja się zapisuję. Obie poduszki są cudne i każda byłaby u mnie mile widziana :-))

    OdpowiedzUsuń
  134. I ja I ja! Może ostatni będą pierwszymi :)
    http://anette196.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Cudne, cudne :)
    dodaję do obserwowanych i ustawiam się w kolejce :)
    Baner na: koralikowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Przepiękne! Podziwiam zdolności <3
    Oczywiście zgłaszam się do rozdania :)
    Obserwuję :)
    A banerek: http://monikowediy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Oj, ja bym chciała tą z sową, przepiękna:)
    Banerek na blogu:
    http://artbishop.blogspot.com/
    i obserwuję bacznie :)

    OdpowiedzUsuń