OBSERWATORZY

środa, 31 sierpnia 2016

Candy :)

Witam Was Serdecznie Moje Drogie :)) 

W pazdzierniku obchodzic bede  4 Urodziny bloga :)) 
Z tej okazji mam do Was mala prosbe. :) 

banerek do zabawy :))


Czy znalazlabys dla mnie pare minutek ,by do mnie napisac List ??? :) 
Nie musi byc wielokartkowy , nie wymagam zwierzen najskrytszych taki zwykly ,prosty ,przesiakniety codziennoscia :) 
Np : z chwili obecnej u mnie :)) :

--------

Coz tu robic jak dopadl mnie len wakacyjny :)) Jak to fajnie,ze szkola ,przedszkole sie zaczely u dzieci ,wkoncu znajdzie sie czas na uszycie lub namalowanie czegos :)) 
Czy u Ciebie rowniez jest taka piekna pogoda ?? :) Dlaczego latem nie ma kazdy dostepu do klucza na dach ,by moc opalic te miejsce co nie kazdy moze zobaczyc ?! :))
Czy wszyscy faceci musza marudzic jak nie maja miesa na obiad ?? :)) :PP 
ech coz za Piekne zycie singielek lub tych par co dopiero swoja podroz wspolna zaczynaja i tak Pieknie sie dla siebie jeeeeszcze staraja :))) 

---------

Taka propozycja moja od serca :)) Poniewaz nawet te proste chwile bez fajerwerkow maja to Cos w sobie ,ze chce sie zyc :))  
Jest jeden Warunek 
Prosze napisz list wlasnorecznie , nie musisz wysylac poczta , nie bede Cie narazac na koszta ,jak rowniez nie chcialabym by ta odrobina Ciebie dla mnie przepadla gdzies w swiecie. 

Ale Prosze napisz wlasnorecznie , zrob zdjecie i wyslij mi na mojego Emaila
agaaaa1981@interia.pl


Nagroda bedzie moja wlasnorecznie wykonana praca .  
Ta osobka co znajdzie chwilke by napisac, moze napisac w liscie co sie najbardziej Tobie podoba u mnie ,moze chcialabys sama wybrac nagrode ??? :)) 
Bedzie mi na prawde milo spelnic Twoja prosbe :)) 

Natomiast dla osobek co nie znajda czasu na napisanie listu bedzie Niespodzianka :)
Mysle taka Kobieca :)) 

Co mam zamiar zrobic z listami ,oczywiscie przeczytac :)), odpisac na nie :))
Jak i wydrukowac ,zwinac w malenki rulonik i beda w sloiczku tylko dla mnie , taka moja pamiatka cenna !!! :)


:)) 

Czy moge na Was liczyc ??:)
Wieem ze Jestescie zapracowane ,ze czasami brak sil na zwykla czynnosc ,a co dopiero napisac list i jeszcze trzeba go poslac. 
Ale moze sie uda ?? :) 

Jezeli natomiast nie napiszecie to rowniez bedzie mi Baardzo Milo jak przylaczycie sie do zabawy u mnie :)

Zasady Zabawy kazdy zna,mysle ,ze nie musze tlumaczyc :)
Niee musicie udostepniac zdjecia !!! :)) Jest ,ale nie trzeba tego robic.:))
Osoby bez bloga proszone sa o adres poczty. 
Osobki co wysla list ,napiszcie pod postem ,ze przylaczacie sie do zabawy i powiadomcie mnie prosze w krotkiej notce ,ze wyslalyscie list :))

Osobki co zechca wyslac list Poczta , to prosze wezcie pod uwage ,ze ja mieszkam w Niemczech i na prawde nie chcialabym Was na koszty naciagac.
Dla tych co jednak nie zrezygnuja i nadal chca wyslac poczta :))): Prosze napiszcie do mnie na maila ,a ja odpowiem z adresem :))

agaaaa1981@interia.pl


Zabawa trwa do 15.10 
Nastepnego dnia postaram sie oglosic wyniki :)) 

A wiec Zapraszam :)) 

Dziekuje Wam za to ,ze Jestescie juz ze mna tak dlugo , 4 lata zlecialy nawet nie wiem kiedy.
Poznalam tyle Zdolnych Was Kobietek , bez Was zapewne by mnie tu nie bylo. 
Dziekuje !!! 

Pozdrawiam Was Serdecznie !!!
Agnieszka :)) 

26 komentarzy:

  1. :) wiedziałaś do których drzwi zapukać :)
    Gratulacje rocznicy... za niedługo :)
    Pisz i twórz wciąż :)
    Liścik oczywiście napiszę :) :) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, ze napisze a nawet wysle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga cudowny pomysł. Jasne że napiszęna wielką przyjemnością :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ fantastyczny pomysł :) ja to bym chętnie wysłała pocztą :) uwielbiam lsity :) na pewno więc napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe candy.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś tak miłą osóbką że też się zapisuję i postaram się napisać list :-).

      Usuń
    2. Aguś trochę kolejność pomyliłam ��Po wysłaniu listu deklaruje, że go napisze.Oczywiście biorę udział :-)

      Usuń
    3. Aguś trochę kolejność pomyliłam ��Po wysłaniu listu deklaruje, że go napisze.Oczywiście biorę udział :-)

      Usuń
    4. Napisałam list i właśnie wysłałam :-). Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Pomysł bardzo oryginalny :)
    A że lubię wysyłać i otrzymywać listy to z chęcią skrobnę parę słów.
    I jeżeli nie masz nic przeciwko, to bym wysłała go pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś ja i tak napiszę <3 sama jestem pod wrażeniem, że zawsze znajdujesz chwilę na list :) buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, Aguś:-)zapisuję się do zabawy, czy skrobnę list nie obiecuję, ale jestem mistrzem ostatniej chwili, więc nie wykluczam, że w ostatniej chwili go otrzymasz :-) pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się bardzo chętnie przyłączę do zabawy i mam nadzieję, że znajdę chwilkę żeby do Ciebie napisać :) Bardzo fajny pomysł z tym listem!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo :) I ja się zgłaszam do zabawy :) List wysyłam pocztą naszą. Najlepszego na urodziny blogowe! Niekończących się pomysłów na robótki.
    Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się do zabawy i skrobnę do Ciebie parę słów,a na rocznicowe gratulacje musisz poczekać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak się przejęłam pisaniem listu, że nie zapisałam się tu pod postem ;-)
    Ale jestem!

    OdpowiedzUsuń
  14. A pewnie,ze napiszę :))) Świetna zabawa i fantastyczna pamiątka :) Gratuluję czterech lat i tej wytrwałości!Ściskam S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga przepraszam , nie napisałam:( Jakoś tak nie bardzo miałam dobry nastrój . A ja nie lubię pisać jak jest mi nie tak... ale obiecuję napisać :)

      Usuń
  15. Przyłączam się z wielką chęcią, list wysłałam pocztą dzisiaj - napisałam Ci maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A może i ja coś skrobne a co mi tam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Banerek tutaj: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Co do listu zobaczę, czy znowu mi coś nagle nie wyskoczy. Nie należę do osób, które coś obiecują, a potem nie wywiązują się.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wykrakałam. Choroba przykuła mnie do łóżka. Ostatnio jakiegoś pecha mam. Ciągle coś krzyżuje mi plany.

      Usuń
  18. może jeszcze się uda??? trzeba spróbować :) pa:)

    OdpowiedzUsuń