OBSERWATORZY

piątek, 26 września 2014

Candy !!! Kocie Candy :) Zapraszam :)

Witam Was Serdecznie :) 


Poniewaz juz za chwile moj blog bedzie obchodzil swoje drugie urodziny :)) too 
Postanowilam przygotowac dla Was Mala Niespodzianke :) 
Ale najpierw chcialabym Wam Baardzo Podziekowac 

Za to ,ze Jestescie !!! :) 
Za to ,ze mialam tak Wielka Przyjemnosc Poznac Wieele Wspanialych,Utalentowanych Kobiet !!!
Za to ,ze zagladacie do mnie ,komentujecie co baardzo doceniam i szanuje kazde pozostawione przez Was slowo u mnie . 
Za to ,ze wlasnie dzieki Wam jeszcze tutaj jestem ,tworze :) 

Dziekuje Wam z calego serca !!! 

No dobrze ,a wiec co Ja dla Was przygotowalam :)





Jestem beznadziejnym fotografem :))) 
No na prawde staralam sie :) 


A wiec do rzeczy :)

 Nagrody bede dwie ,a wiec przygotowalam : 
Dwie torby recznie malowane ! 
Dwie tabliczki w ksztacie sowy, na ktorych mozna pisac kreda. 
Dwie male kosmetyczki na drobne. 







Napisalam dwie torby ,a wiec oto i one :) :


Zdjecie z lampa i bez ,nie umialam wybrac ,wiec pokazuje Wam obie fotki :))

Na kazdej torbie jest mama kocia :)
Tekst wymyslila kolezanka Iza jak i pomogla mi z czcionka :) Dziekuje Izus Bardzo za pomoc !!! :) 
Baardzo spodobal mi sie taki napis :)  
A jak Wam sie podoba ?? :) 







Hmm moze troszke dokladniejszy opis :
Torby zakupilam juz jakis czas temu wlasnie w celu do malowania na nich :)
Grafike znalazlam na necie. 
Tym razem zamiast farb do tkanin uzylam mazaka do tkanin !!! 
Kocie szczegoly :


Na zoltym tle Kocia mama jest z dwojka swoich kociakow ,jak widac wyzej :)
Podoba mi sie kotek na ogonku :)) Ma takie wieeelkie oczka ciekawe swiata :)
Natomiast obok mamy stoi hmm podejrzewam kociak ,ktory chce dzielnie pomagac mamie :) 

Natomiast druga torba :


Kocia mama na spacerku :) 
A tuz zaraz kolo mamy podejrzewam maly uparciuch co uwielbia czasem postawic na swoim hihi :) 

No takie sa moje skojarzenia z tymi kotkami :))) 



:)) 

Zasady zabawy :

-Zabawa trwa do 12.10.2014 
Wyniki postaram sie oglosic dnia nastepnego ,tzn 13 :)
Losowac beda moje maluszki :)
- Do zabawy moze przylaczyc sie kazdy . 
Osoby nie posiadajace bloga rowniez ,ale prosze o pozostawienie swojego meila. 
-  Prosze udostepnic u siebie na blogu jedno z pierwszych dwoch zdjec. 

Mysle ,ze juz o wszystkim napisalam ,ze o niczym nie zapomnialam. 

Serdecznie Was Zapraszam do Zabawy !!!! :)
I Zycze Powodzenia !!! :)))) 


Serdecznie Pozdrawiam 
Agnieszka 


72 komentarze:

  1. Z chęcią spróbuje szczęścia, toż takie fajniuśkie torby kocie.
    Pozdrawiam i życzę kolejnych latek blogowania.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wezmę udział w tej zabawie bo nagrody są bajeczne! ile bym dała, żeby tak pięknie malować jak Ty! :)
    nie za bardzo znam się na tych candy więc proszę o pomoc! Aby wziąć udział powinnam zrobić post i wstawić zdjęcie czy zdjęcie umieszcza się gdzieś z boku bloga? :)
    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. myslalam ze zaginelas!? z mala juz ok?
    gratulacje z okazji rocznicy i kolejnych tlustych w inspiracje latek :)
    oczywiscie stajemy w kolejce, banerek niebawem na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj na takie skarby to chętnie się zapisuję :))) Przepiękne te torby, koty - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. takie cudeńka, więc od razu się zapisuję! może będę miała troszkę szczęścia :)

    zapraszam wszystkich również na moje candy - NIAF NIAF, szczegóły tutaj http://niafniaf.blogspot.com/2014/09/candy.html

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście jestem chętna na taką piękną torbę:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja staję w kolejce bo kotki są obłędne ale i tak moją uwagę przykuły cudownej urody kosmetyczki wspaniałe no i gratuluję 2 lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja - jako właścicielka czterech puchatych mruczków - uwielbiam wszystko, co "kocie", więc szybko zapisuję się i staję w kolejce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawię się potulnie w kolejce :) I coś czuję, że ta druga czerwona jest mi bliższa, patrząc na fakt posiadania rozrabiającego dwulatka żyjącego aktualnie z opcją "nie", tylko z tą opcją.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No chcę taką torbę ! O jak ja bardzo chcę ;) :)
    Więc staje w kolejce :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nagrody :)) Te kocie torby są rewelacyjne :)
    Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  13. MOze cos wylosuje ;) Fajnie, ze ejstes z nami juz dwa lata! Jak ten czas plynie szybko.... Serdeczne gratulacje dla Ciebie i Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  14. aallleee cuda z ogromną przyjemnościa staje w kolejce;)
    Baner juz jest u mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetne torby oczywiście że staję w kopiejeczce :-))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością ustawiam się do kolejki :-) A Tobie gratuluję rocznicy :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Torby są bombowe, zresztą wszystko co tworzysz Agnieszko jest super :-) Z przyjemnością ustawię się w kolejce, licząc na troszkę szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również ustawiam się w długiej kolejce
    http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. stane w kolejce bo nagrody cudne!banerek porywam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zaproszenie. Przepiękne rzeczy, a więc oczywiście zgłaszam się do udziału w konkursie;) Jedno z powyższych zdjęć umieszczę na moim blogu w zakładce "konkursy". Ja także zapraszam do mnie, bo z kolei w konkursie, który ja organizuję, można wygrać książkę, której premiera odbędzie się w poniedziałek - http://ktoczytaksiazki-zyjepodwojnie.blogspot.com/2014/09/konkurs-samotnosc-ma-twoje-imie-do.html

    OdpowiedzUsuń
  21. I gratuluję dwóch latek. Wspaniały blog, aczkolwiek Twój talent pozostawia mnie bez słów. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zaproszenie iz wielką przyjemnością się zapisuję, torby ekstra - swietne kocie grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne torby. Może los się do mnie uśmiechnie.
    Banerek na : http://wrzosowystrych.blogspot.com/
    Z przyjemnością zostanę tu na dłużej by podglądać ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Agniesiu :) Gratuluję drugiego roczku :) Obie świętujemy tę samą datę i w zasadzie znamy się od pierwszych wpisów :) Z wielką przyjemnością i z nadzieją staję w kolejce po wspaniałe torby i inne cukiereczki:) Grafiki świetne a torby to ja uwielbiam, bo każdego dnia używam ich do noszenia zakupów czy posiłku do pracy:) Ściskam, isz

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin bloga. Życzymy kolejnych kreatywnych lat! Cieszymy się, że możemy podziwiać Twoje piękne dzieła i z przyjemnością przystępujemy do zabawy.
    Pozdrawiamy i przesyłamy wirtualne buziaki.
    Baner na: http://magicznesploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ale jestem beznadziejna, wpisałam się na wcześniejszym poście :)widzisz ja właśnie jestem taka zakręcona :) Absolutnie wszystkim gorąco polecam torby super sprawdzają się na zakupy ja już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem kociarą, można powiedzieć że mam kota na ich punkcie:-))))
    ustawiam sie wiec i ja :-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie komentarza nie ma - a pisałam na 100%, bo dziękowałam za przypomnienie, bo przegapiłam post!
    To teraz dziękuję drugi raz, bo w życiu nie przyszłoby mi do głowy, że mojego komentarza nie ma!
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Torby rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. och jak ten czas szybko leci juz dwa lata ,życzę nastepnych :)
    i z miłą chcecią zapisuje sie na Twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję drugiego roczku :)
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    a banerek dodałam tu http://czytamwfirmie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. No jasne, że zapisuję się na Twoje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję drugiej rocznicy działania bloga. Bardzo dziękuję za zaproszenie na Candy, z największą przyjemnością skorzystam. Będę także częściej zaglądać, bo mi się u Ciebie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie wezmę udział w Twoim candy. Prezenty ekstra:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja biorę udział jak najbardziej;)))))

    OdpowiedzUsuń
  36. No nie, no kocie torby są czaderskie, ja się od razu zakochałam w tej czerwonej. Dlatego szybciutko staję w kolejkę i mocno trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. koty koty wszędzie koty :) uwielbiam! obecnie mam ich 6! staję w "ogonku" po te cudeńka!
    danielka.cz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się po kociaki. Super są :)
    mariola.wisnie [małpa] gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie umiem przejść obojętnie wobec takich cudeniek - zwłaszcza wobec toreb z kotami. Zwłaszcza, że jedna czerwona... Zgłaszam się!:) I pozdrawiam serdecznie.
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem straszną kociorą, w związku z tym zapisuję się na Twoje candy :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham koty, oba wzorki piękne choć pierwszy bardziej mi się podoba, ale za to drugi jest na czerwonej torbie!
    Ustawiam się więc w kolejce licząc na szczęście ) tym bardziej, że na jednym z forów mam nick "Kociamama"
    Banerek wisi w zakładce "Słodycze do wygrania"
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. to ja bardzo chętnie stanę w kolejce po kocie torby :) banerek na: jej-art-terapia.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O mały włos bym przegapiła:) Dziękuję za zaproszenie:)
    Oczywiście już się ustawiam w kolejce po takie cudowności:)
    Torby są obłędne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. z chęcią spróbuje, może do mnie kotki trafią :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam kotki więc zapisuję się do pysznej zabawy:} banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. biorę udział w zabawie :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję sie do zabawy, a banerek na moim blogu
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/, zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocie torby świetne, więc zapisuję się na nie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. wszytsko co kocie pragnę więc nei moge pominąc tego candy :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj, jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba, więc zostanę, jeżeli mogę to zapisuję się na candy
    banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj, no kochana,dałaś czadu!Ustawiam się w kolejce z nadzieją na szczęście ;)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale cudenka :) Z przyjemnościa i ja sprobuję szcześcia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudne są kocie torby zapisuję się do zabawy i czekam na wyniki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Serdecznie gratuluję 2 roczku i życzę wielu kolejnych !!!
    Mój też niedługo skończy 2 lata i muszę się szykować do urodzin :)
    Cudne koty na pewno bardzo uszczęśliwiłyby moją córkę, dlatego kuszę los i zapisuję się do kolejki :)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Staję w kolejce (po raz drugi :() Dzięki że napisałaś żeby sprawdzać komentarze, bo mój znikł... A przecież wiesz że ja obok torby nie przejdę spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. jejciu zapisuję sie szybciutko, bo tu i kotek i sówka do wygrana (dwie moje obsesje hihih)

    OdpowiedzUsuń
  58. ooo rany, torby są genialne! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj, co prawda kolejka strasznie dłuuuga, ale te świetne torby i sowy mnie urzekły, więc się ustawiam :) I może tym razem się uda...
    Zapraszam też do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fantastyczne torby! ustawiam się w ogonku :) http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. rewelacyjne są te twoje kociaki dlatego z miła chęcią zgłaszam się i ja

    OdpowiedzUsuń
  62. W ostatniej chwili! ja też się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ufff...również zdążyłam :). Banerek wklejony.

    OdpowiedzUsuń
  64. A co mi tam jestem ostatnia, ale może się uda, pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdążyłam! Rzutem na taśmę jak to się mówi! 71 komentarz! Może przyniesie mi szczęście w losowaniu? :) Pozdrawiam Aguś! Mistrzyni z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  66. The Louis Vuitton handbags comes in three sizes and assorted colors. Chanel handbags It is a affected bag fabricated of bland covering with topstitched detail. Rolex Air King brands that have a history in China often do better than newcomers, because the Chinese trust Original Rolex Watches brands they have heard of for a long time. “Trust of the 1:1 Replica Breitling Watches is a very serious issue for Chinese consumers, because Chinese consumers are concerned about quality and safety problems and worried about counterfeit products, which hits hard on the Omega Watches Replica trust they put on made-in-China products and brands.This reimagined Replica Tag Heuer advertence 116523 is the antecedent bearing Rolex Daytona that aboriginal came out in 2000.

    OdpowiedzUsuń