OBSERWATORZY

piątek, 26 września 2014

Candy !!! Kocie Candy :) Zapraszam :)

Witam Was Serdecznie :) 


Poniewaz juz za chwile moj blog bedzie obchodzil swoje drugie urodziny :)) too 
Postanowilam przygotowac dla Was Mala Niespodzianke :) 
Ale najpierw chcialabym Wam Baardzo Podziekowac 

Za to ,ze Jestescie !!! :) 
Za to ,ze mialam tak Wielka Przyjemnosc Poznac Wieele Wspanialych,Utalentowanych Kobiet !!!
Za to ,ze zagladacie do mnie ,komentujecie co baardzo doceniam i szanuje kazde pozostawione przez Was slowo u mnie . 
Za to ,ze wlasnie dzieki Wam jeszcze tutaj jestem ,tworze :) 

Dziekuje Wam z calego serca !!! 

No dobrze ,a wiec co Ja dla Was przygotowalam :)





Jestem beznadziejnym fotografem :))) 
No na prawde staralam sie :) 


A wiec do rzeczy :)

 Nagrody bede dwie ,a wiec przygotowalam : 
Dwie torby recznie malowane ! 
Dwie tabliczki w ksztacie sowy, na ktorych mozna pisac kreda. 
Dwie male kosmetyczki na drobne. 







Napisalam dwie torby ,a wiec oto i one :) :


Zdjecie z lampa i bez ,nie umialam wybrac ,wiec pokazuje Wam obie fotki :))

Na kazdej torbie jest mama kocia :)
Tekst wymyslila kolezanka Iza jak i pomogla mi z czcionka :) Dziekuje Izus Bardzo za pomoc !!! :) 
Baardzo spodobal mi sie taki napis :)  
A jak Wam sie podoba ?? :) 







Hmm moze troszke dokladniejszy opis :
Torby zakupilam juz jakis czas temu wlasnie w celu do malowania na nich :)
Grafike znalazlam na necie. 
Tym razem zamiast farb do tkanin uzylam mazaka do tkanin !!! 
Kocie szczegoly :


Na zoltym tle Kocia mama jest z dwojka swoich kociakow ,jak widac wyzej :)
Podoba mi sie kotek na ogonku :)) Ma takie wieeelkie oczka ciekawe swiata :)
Natomiast obok mamy stoi hmm podejrzewam kociak ,ktory chce dzielnie pomagac mamie :) 

Natomiast druga torba :


Kocia mama na spacerku :) 
A tuz zaraz kolo mamy podejrzewam maly uparciuch co uwielbia czasem postawic na swoim hihi :) 

No takie sa moje skojarzenia z tymi kotkami :))) 



:)) 

Zasady zabawy :

-Zabawa trwa do 12.10.2014 
Wyniki postaram sie oglosic dnia nastepnego ,tzn 13 :)
Losowac beda moje maluszki :)
- Do zabawy moze przylaczyc sie kazdy . 
Osoby nie posiadajace bloga rowniez ,ale prosze o pozostawienie swojego meila. 
-  Prosze udostepnic u siebie na blogu jedno z pierwszych dwoch zdjec. 

Mysle ,ze juz o wszystkim napisalam ,ze o niczym nie zapomnialam. 

Serdecznie Was Zapraszam do Zabawy !!!! :)
I Zycze Powodzenia !!! :)))) 


Serdecznie Pozdrawiam 
Agnieszka 


70 komentarzy:

  1. Z chęcią spróbuje szczęścia, toż takie fajniuśkie torby kocie.
    Pozdrawiam i życzę kolejnych latek blogowania.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wezmę udział w tej zabawie bo nagrody są bajeczne! ile bym dała, żeby tak pięknie malować jak Ty! :)
    nie za bardzo znam się na tych candy więc proszę o pomoc! Aby wziąć udział powinnam zrobić post i wstawić zdjęcie czy zdjęcie umieszcza się gdzieś z boku bloga? :)
    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. myslalam ze zaginelas!? z mala juz ok?
    gratulacje z okazji rocznicy i kolejnych tlustych w inspiracje latek :)
    oczywiscie stajemy w kolejce, banerek niebawem na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj na takie skarby to chętnie się zapisuję :))) Przepiękne te torby, koty - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. takie cudeńka, więc od razu się zapisuję! może będę miała troszkę szczęścia :)

    zapraszam wszystkich również na moje candy - NIAF NIAF, szczegóły tutaj http://niafniaf.blogspot.com/2014/09/candy.html

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście jestem chętna na taką piękną torbę:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja staję w kolejce bo kotki są obłędne ale i tak moją uwagę przykuły cudownej urody kosmetyczki wspaniałe no i gratuluję 2 lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja - jako właścicielka czterech puchatych mruczków - uwielbiam wszystko, co "kocie", więc szybko zapisuję się i staję w kolejce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawię się potulnie w kolejce :) I coś czuję, że ta druga czerwona jest mi bliższa, patrząc na fakt posiadania rozrabiającego dwulatka żyjącego aktualnie z opcją "nie", tylko z tą opcją.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No chcę taką torbę ! O jak ja bardzo chcę ;) :)
    Więc staje w kolejce :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nagrody :)) Te kocie torby są rewelacyjne :)
    Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  13. MOze cos wylosuje ;) Fajnie, ze ejstes z nami juz dwa lata! Jak ten czas plynie szybko.... Serdeczne gratulacje dla Ciebie i Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  14. aallleee cuda z ogromną przyjemnościa staje w kolejce;)
    Baner juz jest u mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetne torby oczywiście że staję w kopiejeczce :-))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością ustawiam się do kolejki :-) A Tobie gratuluję rocznicy :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Torby są bombowe, zresztą wszystko co tworzysz Agnieszko jest super :-) Z przyjemnością ustawię się w kolejce, licząc na troszkę szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. stane w kolejce bo nagrody cudne!banerek porywam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zaproszenie. Przepiękne rzeczy, a więc oczywiście zgłaszam się do udziału w konkursie;) Jedno z powyższych zdjęć umieszczę na moim blogu w zakładce "konkursy". Ja także zapraszam do mnie, bo z kolei w konkursie, który ja organizuję, można wygrać książkę, której premiera odbędzie się w poniedziałek - http://ktoczytaksiazki-zyjepodwojnie.blogspot.com/2014/09/konkurs-samotnosc-ma-twoje-imie-do.html

    OdpowiedzUsuń
  20. I gratuluję dwóch latek. Wspaniały blog, aczkolwiek Twój talent pozostawia mnie bez słów. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zaproszenie iz wielką przyjemnością się zapisuję, torby ekstra - swietne kocie grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne torby. Może los się do mnie uśmiechnie.
    Banerek na : http://wrzosowystrych.blogspot.com/
    Z przyjemnością zostanę tu na dłużej by podglądać ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Agniesiu :) Gratuluję drugiego roczku :) Obie świętujemy tę samą datę i w zasadzie znamy się od pierwszych wpisów :) Z wielką przyjemnością i z nadzieją staję w kolejce po wspaniałe torby i inne cukiereczki:) Grafiki świetne a torby to ja uwielbiam, bo każdego dnia używam ich do noszenia zakupów czy posiłku do pracy:) Ściskam, isz

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin bloga. Życzymy kolejnych kreatywnych lat! Cieszymy się, że możemy podziwiać Twoje piękne dzieła i z przyjemnością przystępujemy do zabawy.
    Pozdrawiamy i przesyłamy wirtualne buziaki.
    Baner na: http://magicznesploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ale jestem beznadziejna, wpisałam się na wcześniejszym poście :)widzisz ja właśnie jestem taka zakręcona :) Absolutnie wszystkim gorąco polecam torby super sprawdzają się na zakupy ja już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem kociarą, można powiedzieć że mam kota na ich punkcie:-))))
    ustawiam sie wiec i ja :-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie komentarza nie ma - a pisałam na 100%, bo dziękowałam za przypomnienie, bo przegapiłam post!
    To teraz dziękuję drugi raz, bo w życiu nie przyszłoby mi do głowy, że mojego komentarza nie ma!
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Torby rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. och jak ten czas szybko leci juz dwa lata ,życzę nastepnych :)
    i z miłą chcecią zapisuje sie na Twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję drugiego roczku :)
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    a banerek dodałam tu http://czytamwfirmie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. No jasne, że zapisuję się na Twoje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję drugiej rocznicy działania bloga. Bardzo dziękuję za zaproszenie na Candy, z największą przyjemnością skorzystam. Będę także częściej zaglądać, bo mi się u Ciebie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wezmę udział w Twoim candy. Prezenty ekstra:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja biorę udział jak najbardziej;)))))

    OdpowiedzUsuń
  35. No nie, no kocie torby są czaderskie, ja się od razu zakochałam w tej czerwonej. Dlatego szybciutko staję w kolejkę i mocno trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. koty koty wszędzie koty :) uwielbiam! obecnie mam ich 6! staję w "ogonku" po te cudeńka!
    danielka.cz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się po kociaki. Super są :)
    mariola.wisnie [małpa] gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie umiem przejść obojętnie wobec takich cudeniek - zwłaszcza wobec toreb z kotami. Zwłaszcza, że jedna czerwona... Zgłaszam się!:) I pozdrawiam serdecznie.
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem straszną kociorą, w związku z tym zapisuję się na Twoje candy :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham koty, oba wzorki piękne choć pierwszy bardziej mi się podoba, ale za to drugi jest na czerwonej torbie!
    Ustawiam się więc w kolejce licząc na szczęście ) tym bardziej, że na jednym z forów mam nick "Kociamama"
    Banerek wisi w zakładce "Słodycze do wygrania"
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. to ja bardzo chętnie stanę w kolejce po kocie torby :) banerek na: jej-art-terapia.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O mały włos bym przegapiła:) Dziękuję za zaproszenie:)
    Oczywiście już się ustawiam w kolejce po takie cudowności:)
    Torby są obłędne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. z chęcią spróbuje, może do mnie kotki trafią :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kotki więc zapisuję się do pysznej zabawy:} banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. biorę udział w zabawie :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję sie do zabawy, a banerek na moim blogu
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/, zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocie torby świetne, więc zapisuję się na nie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wszytsko co kocie pragnę więc nei moge pominąc tego candy :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj, jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba, więc zostanę, jeżeli mogę to zapisuję się na candy
    banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj, no kochana,dałaś czadu!Ustawiam się w kolejce z nadzieją na szczęście ;)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale cudenka :) Z przyjemnościa i ja sprobuję szcześcia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne są kocie torby zapisuję się do zabawy i czekam na wyniki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Serdecznie gratuluję 2 roczku i życzę wielu kolejnych !!!
    Mój też niedługo skończy 2 lata i muszę się szykować do urodzin :)
    Cudne koty na pewno bardzo uszczęśliwiłyby moją córkę, dlatego kuszę los i zapisuję się do kolejki :)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Staję w kolejce (po raz drugi :() Dzięki że napisałaś żeby sprawdzać komentarze, bo mój znikł... A przecież wiesz że ja obok torby nie przejdę spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. jejciu zapisuję sie szybciutko, bo tu i kotek i sówka do wygrana (dwie moje obsesje hihih)

    OdpowiedzUsuń
  57. ooo rany, torby są genialne! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj, co prawda kolejka strasznie dłuuuga, ale te świetne torby i sowy mnie urzekły, więc się ustawiam :) I może tym razem się uda...
    Zapraszam też do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fantastyczne torby! ustawiam się w ogonku :) http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. rewelacyjne są te twoje kociaki dlatego z miła chęcią zgłaszam się i ja

    OdpowiedzUsuń
  61. W ostatniej chwili! ja też się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ufff...również zdążyłam :). Banerek wklejony.

    OdpowiedzUsuń
  63. A co mi tam jestem ostatnia, ale może się uda, pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  64. Zdążyłam! Rzutem na taśmę jak to się mówi! 71 komentarz! Może przyniesie mi szczęście w losowaniu? :) Pozdrawiam Aguś! Mistrzyni z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń