OBSERWATORZY

środa, 28 czerwca 2017

Slonik tuu ,slooonik tam :) Kubek malowany dla dziewczynki i dla chlopca :)

Witam Was cieplutko praawie Slonecznie :) 

Slyszalam o ulewach w Polsce ,mam nadzieje ,ze u Was wszystko wporzadku !!!
Straszna ta pogoda ostatnio tuuu upaly ,za chwilke ulewy. 

Czas niesamowicie ucieka , do mojej zabawy mialam posta wstawic i tak bedzie , ale jakos tak. 
Wybaczcie ,ale przydalby mi sie taki szczery kopniak :) 
Na prawde nie obraze sie , po pierwsze taki kopniak 
Motywuje 
po drugie 
Celulit mniejszy haha :)

A wiec same plusy mozna powiedziec :) 

Najwyzszy czas pokazywac co sie robi :) lub co zrobilo :)
Pokazywalam Wam niedawno kubeczek dla bratanicy, dzisiaj pokaze Wam dla siostrzenicy i siostrzenca :)
Jakos tak na Slonika mnie natchnelo :) 



Tak jak widac na kubeczku przod ze slonikiem i tyl z serduszkiem :)) 


Jessi sie spodobal i to najbardziej mnie ucieszylo :)
Natomiast meski kubeczek wyszedl tak :) :




Boss Marcel :) 
To takie moje pierwsze kubeczki ,razem z tym dla bratanicy co wczesniej pokazywalam :) 
Moooze jeszcze cos kiedys namaluje na kubeczkach , czas pokaze :) 

Mam kilka prac pozaczynanych, a wiec jeszcze troszke czasu potrzebuje. 
W Polsce juz wakacje ,a my czekamy na nasze , jeszcze dwa tygodnie.
Szczerze juz czekam baardzo na te wakacje , chyba bardziej jak dzieci. 
Nauczycieli sie nie wybiera ,a dostaje . My akurat tak sobie trafilismy ,ale nie ma co marudzic byyle do przodu . Jeszcze rok i Tobi zacznie nauke w nastepnej szkole z nowymi nauczycielami. 
Trzeba byc dobrej mysli ,ze bedzie lepiej :) 
Natomiast Emilie juz za chwilke do pierwszej klasy idzie , aleez ten czas leci.

Tak sobie mysle Emilie to Aniolek z rozkami :P ojj ona nam pokaze :)
Czasem uparta jak osiolek hehe :) 

Na wakacjach chcemy sie wybrac na tydzien do Polski :)  
Juz sie doczekac nie moge :) 

Chcialabym odwiedzic jedna znajoma kierunek Krakow :) 
Trzymajcie kciuki ,mam nadzieje ,ze sie uda :)) 
Ze uda sie wsiasc do pociagu z dwojka dzieci i dojechac tam , noo i wrocic :))) 

hmm aa moze i sie uda ,ze odwiedze wiecej jak jedna tylko znajoma hihi :)))
Chyba trzeba cos sprzedac ,zebym miala za co jezdzic hahaha :))

Moje Drogie Zycze Wam Pieknego beeezulewnego Dnia !!!!! 
Duzo Slonka slee dla tych co pozalewalo !!!
Oby ta pogoda sie uspokoila szybko !!!   

Pozdrawiam Was cieplutko !!! :)
Agnieszka 


9 komentarzy:

  1. miłego dnia i bardzo fajne prace,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Edytko :)) U nas dzisiaj baardzo mile cieple mrzawki co jakis czas padaja :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

      Usuń
  2. Śliczne masz prace. Kubeczki ładne. a zapytam tylko - czym malowane? bo rozumiem że czymś czemu zmywarka nie da rady.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kubeczki zmalowałaś, widać że od serca :) pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubeczki wyszły bardzo ładnie :) Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonik uroczy! Kojarzy mi się z bajką z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń