OBSERWATORZY

środa, 25 października 2017

Bombkowe szalenstwo :)) Zapraszam :))

Witajcie Moje Drogie :) 

Troszke zniknelam ,alee to przez to,ze remont pokoju dzieci sie zaczal na calego :) 
Jeszcze pare dni do tylu bylam przeszczesliwa ,ze go zaczynamy :))
Ale juz wczoraj i dzisiaj jak naaaadal wynosilam z pokoju rzeczy i konca nie bylo widac ,to juz sie przyznam zaczelam gotowac :P 
 Jak sasiadka zobaczyla ukradkiem jak mamy zawalony przedpokoj i stolowy to zapytala sie ,czy sie wyprowadzamy :)) 
A ja wczoraj ledwo po dentyscie ,(bo i to mnie nie ominelo w ostatnich dniach )ze spuchnieta buzia ,mina :
Usmiech byl tylko z jednej strony ust :P Dodatkowo nie umialam wyraznie mowic powiedzialam 
Aaa nieee ,to tylko remont u dzieci :P hahahah 
Nie wiem jak u Was ,ale u moich dzieci bylo nazbierane taaak duzo rzeczy. 
Mowie do meza boooosze tyle dni wynosic musialam , uslyszalam odpowiedz : 
: Przez piec lat wnosilas :P hahaha 
Nie ma jak wsparcie meza :P 

W obecnej chwili tapety stare sciagniete juuuupi :)) To takie swiatelko w tunelu :)) 

Nooo ale zanim zaczelam te remontowe porzadki :)) 
Zrobilam dla siebie pierwsze bombki :)
Pierwsze takie w moim zyciu :)) 


Suusza sie w lazience :)) 
Juz od kilku lat o takich marzylam :)) 
Nawet bylo w planie sobie takie zamowic u kogos hihi :))
Alee tak sobie pomyslalam ,ze mam kordonek i ze przeciez nooo one nie moga byc aaz tak trudne :)) 
I sprobowalam :) 
Dla zainteresowanych filmik na youtube tutaj :) 
I tutaj jeszcze troszke lepiej widoczne na czerwonym baloniku :)


:)) 
Alee zdjecie ,wstyd :))  
Dobrze ,ze kordonek bialy :) Balonik czerwony , a w tle czerwona poduszka od naroznika haha :)

Moje Drogie juz za chwilke konczy sie moja szybka zabawa urodzinowa :))
Bedzie mi bardzo milo ,jak sie ktos jeszcze przylaczy :)) 
Jak cos ,to zapraszam Milo tutaj :)) 

Szczerze Nieeesamowite jest to ,ze to juz piec lat minelo. 
Jestem Bogatsza o Wspaniale Nowe Znajomosci :)))) 
Dziekuje wam Baardzo za to ,ze jestescie ,ze mna !!!! 
Inaczej juz dawno ,by mnie tu nie bylo . 

I to tyle na dzisiaj :) 

Pozdrawiam Was Cieplutko :)))
Agnieszka :) 

15 komentarzy:

  1. Ale piękne bombeczki! Moja babcia też takie robi :) Więc może się na nie załapię. Cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Kochana :))) To trzymam kciuki ,abys i Ty sie zalapala na takie :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  2. pięknie zaczęłaś bobkowy świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Reniu :))) Mam nadzieje ,ze podolam i ze wiecej bedzie ich :))))Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  3. Będą pięknie wyglądać na choince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka nadzieje :)))) Dziekuje Slicznie :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń
  4. Nie widziałam jeszcze takich bombek. Są rewelacyjne. Brawo. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Agus :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  5. Już tyle czasu szydełkuję, a bombek nigdy nie robiłam. Przeraża mnie to suszenie i wyjmowanie tego balonika ;))
    Bardzo ładny wzór. Ciekawa jestem, jak prezentują się po wysuszeniu :)
    Siły i cierpliwości w remontowych zmaganiach życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no tak ale jak juz sie je namoczy powiesi ,to juz pozniej bez problemu dalej :))) Ja sie kleju najadlam hahahha bo musialam dodmuchac balonik haha :)) Zaniedlugo pokaze juz po wyschnieciu :)) Siiily do remontu icierpliwosc baardzo sie przydadza !!! :))Buuziaki :)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  7. powodzenia z remontem. Znam ten ból, nie ma jak to remont w dziecięcym pokoju, ile tego wszystkiego tam jest. Wynoszenie i wnoszenie to 80% pracy. Bombki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Manitko :)) Co do remontu ojj tak ,zgadzam sie z Toba . Myslalam ,ze wykonczy mnie to wynoszenie :(( Alee juz jest dobrze wkoooncu . Jeszcze tylko pare rzeczy do wykonczenia i uff wkooncu bedzie koniec i spokoj znowu na kilka lat :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

      Usuń