OBSERWATORZY

sobota, 3 grudnia 2016

Akademia szycia : Lekcja pierwsza : Mis :)

Witajcie Moje Drogie :)

Postanowilam sie przylaczyc do zabawy w diy zrob to sam tutaj :)) 
Pierwsza lekcja to Mis :)

Kursik na Misia tutaj jest :))
Tak na ostatnia chwilke troszke ,ale jakos sie udalo :))

Emilie mi pomagala :) Sama material wybrala :)) i wypelnila swojego misia :)) 

Powstaly dwa Misie :) 

Swiateczna wersja :)) 


I baletnicowa wersja :))


:))  

I kilka zdjec z powstawania misiow :)








Tak jak widac na zdjeciu wyzej opcji na zrobienie misia bylo kilka :) 
Rozne materialy , rozne wloczki i wyszlo wkoncu i tak troszke inaczej :)

Nie wiem czy dam rade z nastepnymi zadaniami hmm okaze sie :) 


Zglaszam moje Misie do Zabawy tutaj :)
Mam nadzieje ,ze spelnilam wszystkie wymogi. 

I na koniec Zapraszam na pierniczki :))
Coooraz blizej Swieta :)) 




:))

Dziekuje Wam Pieknie za kazdy Przemily komentarz pod ostatnim postem :))
Ciesze sie niesamowicie ,ze spodobal sie Wam Tort Konik Jednorozec :))
Ze kursik byl czytelny :)

Moje Drogie Zycze Wam Pieknego Nowego Tygodnia :))

Pozdrawiam Was Serdecznie ;))
Agnieszka :) 

17 komentarzy:

  1. Superowe świąteczne misiaki. ;)
    A jakie pyszne pierniczki.. mmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :))) Pozdrawiam Cie piernikowo prawie swiatecznie :))))

      Usuń
  2. Super miśki i mała jaka zaangażowana - świetnie Aguś. U ciebie już pierniczki! Ja ze swoimi czekam bo przecież wszystko mi zjedzą od razu :( Buziolki kochana ślę Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)) Takie proste misiaki :)) A Emilie oj tak ostatnio wielbia i sie uczyc i pomagac coraz to wiecej :)) Ale i pyskowac tez hihi :))) Buuuziaki :)))

      Usuń
  3. Agus dzieki, ze uszylas :) super Ci wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że robiłyście razem :) sympatyczne miśki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilie coraz starsza i chetniejsza do roznych robotek to korzystamy :))) Dziekuje Slicznie :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

      Usuń
  5. piękne misiaczki cóż mogę napisać duma mnie rozpiera - bardzo dziękuje za udział w Akademii

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te Wasze misie :) ten baletnicowy mi się szczególnie podoba :D
    A poerniczki super! ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilie sie z Toba zgadza Baletnica wygrala :)) Pozdrawiamy Cie cieplutko :))

      Usuń
  7. Przeurocze misiaczki!!! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Pozdrawiam Cie rowniez cieplutko :)))

      Usuń
  8. Aga super zabawa a pierniczki extra,widać jak Emi pójdzie w ślady mamy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Mam nadzieje Aniu ,ze tak bedzie :)) Dzieki temu bedzie miala zycie kolorowsze mysle :)) Dziekujemy Kochana :)) Buziaki :))

      Usuń