OBSERWATORZY

wtorek, 3 czerwca 2014

Moje prezenty dla Agatki :) I spacerek :)

Witam Was Serdecznie :) 

Poniewaz prezenciki do Agatki wkooncu dotarly to moge Wam pokazac co ja sama przygotowalam :)

Agatce baardzo spodobal sie mikrofon jaki zrobilam jakos w okolicach swiat wielkanocnych. 
Mialam zrobic dla niej nowy ,alee 
Noo wlasnie ,ale moja mala z naszego wogole nie korzystala . Teraz jest na etapie lal ,wozenia ich w wozku i ukladania ich kolo siebie w lozku :):) Mowi im kiedy maja isc spac :):) 

Tak tez postanowilam nasz mikrofon poslac w prezencie , aa dla Emilie za jakis czas zrobie nowy ,jak juz bedzie bardziej nim zainteresowana :):)

Z tego co mi napisala Agatka to jej corcia byla Baardzo zadowolona z mikrofonu :) Jak tylko dostala go w swoje raczki to caly czas spiewala :) Baaardzo sie ciesze ,ze moglam podarowac malej odrobine radosci :):)
To Baardzo Wieele dla mnie znaczy :)

Ale i nie bylabym soba gdybym czegos jeszcze od siebie nie dodala :) 
I tak powstala gra Krzyzyk Koleczko :)
Nooo dokladniej Kwiatuszek Koleczko :):)

  
Przygotowalam :
5 kwiatuszkow 
5 koleczek 
i plansze do gry 
:):)  

Z tego filmiku korzystalam tworzac kwiatuszki ,jezeli ktoras z Was bylaby chetna to polecam Suuper sie je robi :):) 

 Tak jakos pomyslalam sobie ,ze skoro Agatka sama tworzy tak Piekne maskotki ,to zrobie cos innego np gre :)



Na zdjeciu wyzej widac tyl planszy. Plus kieszonka wszyta specjalnie ,aby mozna bylo spakowac kwiatuszki ,aby sie nie pogubily :) 

I jak sie Wam podoba taka gra ?? :):) 

Natomiast dla samej Agatki przygotowalam torbe :) 
No torba ,akurat kupiona ,bo kolorek mi sie spodobal :):) 
Ja ja pomalowalam :):) 


Tak jakos ta grafika skojazyla mi sie z zatrzymaniem chwili obecnej. 
Taka lekka. 
Ze warto czasem sie na chwilke zatrzymac ,aby moc dostrzec to co wokol nas jest ,co sie  dzieje. 

Kochana Trzymam Mocno Kciuki ,aby nastal ten dzien co bedziesz miala wiecej czasu dla siebie i bliskich. 
Bo Agatka to Na Prawde Baardzo Sympatyczna i do tego Baardzo Pracowita Pszczolka. 








Dziekuje Ci Kochana poo raz setny Baardzo za nasza wymianke !!! :) 

Na Prawde Wielka Radosc sprawia mi to ,ze moge choc kilka Waszych Pieknych Prac miec wlasnie u siebie !!!
Moje dzieci spia wlasnie grzecznie ze swoimi prezencikami :):) 
Dziekuje Kochana !!! 

No i tak na koniec Nasz spacerek z Krolisia :):) 
Powiem Wam szczerze ,ze ona to bardzo ciekawa jest wszystkiego co wokol nas sie dzieje :):) 





 Moje Skarby :):)

 Emilie Pokazywala kwiatka :):):)
Na zdjeciu nizej juz sie zalila :
Kwiatek kaput :( hihi

 I byla pogon do brata : Toooodoooo Raaatuj Kwiatek kaput :):):)
Moje Sloneczko :):)



 Tutaj krolisia wolala Tobiego ,aby tak szybko nie jechal :):)



No i w drodze powrotnej bylismy zobaczyc koniki :):) 

I znowu wstawilam za duzo zdjec :) 
A wiec juz koncze tego dlugiego posta :) 

Serdecznie Was Pozdrawiam :):)
Agnieszka

30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na kółko i krzyżyk/kwiatuszek. I wiesz co? Chyba też sobie zrobię coś takiego :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Madziu :):) I peewno tez zrob sobie takie samo :):) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Taka najprostsza mi sie wydala. Mam nadzieje ,ze i malej sie spodoba :)

      Usuń
  3. Gra urocza, pionki super ale i tak najfajniejsze są dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Manitko za mile odwiedzinki :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękna królisia / pomysł na grę w takim wykonaniu rewelka...

    Pozdrwaiam
    Małgosia M
    Aby móc piękniej życ .... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Malgosiu :) Zajze rowniez do Ciebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ależ cudowna grafika faktycznie ulotna i piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. rany,Aga,ile ty ostatnio rzeczy robisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :):) Tez jakos wczoraj o tym pomyslalam ,ze cos za duzo w ostatnim czasie robie haha :) Ale to chyba przez to slonko u nas ,od razu chce sie wiecej :)

      Usuń
  7. Super pomysl na gre:)Będę musiała kiedys odgapić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :) I peewno odgapiaj :):):) Buziaki :)

      Usuń
  8. gra ekstra!
    spacer super jak ja żałuje że moja E. nie wysiedzi ani sekundy w foteliku na rower... !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Martus :) No my lubimy jezdzic na wycieczki rowerowe ,wiec i Emilie musiala sie przyzwyczaic do fotelika na rowerze. Ale i ona jest przyzwyczajona do tego w aucie ,poniewaz duzo,czesto jezdzimy gdzies dalej. Buziaki Martus i wracaj do zdrowia !!!!

      Usuń
  9. Rewelacyjny pomysł!
    A kółeczka wyglądają jak... plasterki kiwi :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Olu :) A wiec kwiatuszek i kiwi :):) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  10. Świetny pomysł z grą w kółko i krzyżyk. Bardzo mi się podoba. Można przy niej miło spędzić czas z rodzinką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje :):) No tak chcialam cos oryginalnego ,a zarazem innego zrobic :):) I tak mozna milo wspolnie czas spedzic :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie tę grę wymyśliłaś;)
    Świetna rowerowa przejażdżka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście,że fajna gra już grałyśmy :) ale nikt nie zwrócił uwagi na moją piękną zieloną,ręcznie malowaną eko- torbę :)
    PS uroczę te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) To sie ciesze ,ze juz gralyscie :):) Dziekuje Ci Kochana Baardzo :):):)

      Usuń
  14. Oj wstawiaj te zdjęcia, wstawiaj! Zawsze z ogromną przyjemnością je wszystkie oglądam! I piękna ta torba! Jaki fotelik rowerowy masz dla Małej? Jesteś zadowolona? Ja właśnie zaczynam analizować temat i nie wiem na co zwracać uwagę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Iwonko :):) Co do fotelika napisze u Ciebie :)

      Usuń
    2. Już Ci z góry dziękuję! Do tej pory głównie z przyczepki rowerowej korzystałam ale mam pomysł na wożenie obu naszych Plemników i do tego fotelik potrzebny mi będzie. Młody będzie mógł w foteliku samochodowym w przyczepce sobie leżeć, a Starszaczek- w foteliku na bagażniku... Taki mam pomysł... Zobaczymy co z niego wyjdzie :)

      Usuń
    3. Ooo Super :):) Fajnie ,ze bedziecie tak razem mogli jezdzic :):) Wkoncu lato sie zbliza i warto korzystac z pogody Pieknej :):)

      Usuń
  15. Super pomysł z tą grą i jak pięknie wykonana! Króliczek także bardzo mi się podobał, świetna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie :):) Kwiatuszki wedlug tego kursiku co robilam nie sa trudne do zrobienia :)

      Usuń