OBSERWATORZY

piątek, 29 listopada 2013

Przygotowania do Swiat trwaja !!! Wyroznienie :)

Witam Was Serdecznie ta pozna wieczorowa pora :) 

Na wstepie ciesze sie ,ze spodobal sie Wam prezent moj dla malej :) 
I podkreslam to jest miedzy innymi prezent na Mikolaja :) A wiec jaka bedzie jej reakcja dowiecie sie zapewne razem z ogloszeniem wynikow mojego Candy :):)

Tak wlasnie do mnie dotarlo ,ze to juz teraz jest pierwsza niedziela adwentowa. A ze ja sie troszke do tego dnia przygotowywalam juz od jakiegos czasu ,wiec trzeba bylo skonczyc to co sie zaczelo :) 

Moje swieczki ,swieczniki na kazda niedziele adwentowa  :


Tak mnie jednego dnia wzielo na zrobienie ubranka na sloiczek :)
I jak tak sobie dziubalam ,to juz po myslach mi chodzila mysl nastepnego :) 




:)

Wykorzystalam do tej dekoracji sloiczki po musztardzie ( maz sie zastanawial po co mi tyle musztard na raz :))
Skrzyneczke po mandarynkach
aa reszte juz widac ,wloczke do zrobienia ubranek , kawaleczek materialu bialego ,lancuszek z koralikow srebny,kilka dekoracji ,aniolek. 


:) Mam takie dwie i mam na nie pomysl inny ,mooze pozniej poo swietach cos z nich powstanie nowego :) 

I jak sie Wam podoba moja dekoracja adwentowa ??? :) 
Mam nadzieje ,ze malutka nie dorwie sie za bardzo do niej :) 

-----------------------

A teraz pokaze Wam kilka zapowiedzi tego, lub z czego powstana nastepne moje prace :) 



:):)  

---------------------

Dostalam kilka dni temu wyroznienie to samo co ostatnio od Bogo :):) Dziewczyny ,ktora tworzy Sliczne ,Slodkie podusie dla dzieci :):)  
 Dziekuje Ci Kochana Baardzo za wyroznienie mnie ,mojego bloga :) 
Mam nadzieje ,ze sie nie pogniewasz na mnie ,ale ja juz dosc duzo o sobie pisalam w postach przeroznych. 
Jezeli jest ktos kto chcialby mnie poznac lepiej to Zapraszam Milo tutaj :):) 

Wyroznienie to polega na wymienieniu 7 faktow o sobie ! 
I wyroznieniu trzech osobek,blogow ! 

Tak tez chcialabym wyroznic  :

Kamile z bloga Szydelkowy kacik :):)
Agate z bloga Luluu :):)

Baardzo Wam Polecam do Dziewczyn zajzec :):) 
Kamila Pieknie szydelkuje :):)  
Agata Pieknie szyje ,jeej sama chcialabym byc znowu dzieckiem i moc posiadac zabawke przez nia uszyta :):) 
Ewa i szydelkuje Pieknie :) i Tworzy Piekna bizuterie :) Jak i wieele innych Pieknych prac mozna zobaczyc u niej :):) 
Na Prawde Polecam Wam zajzec do dziewczyn :):):) 

Jeszcze raz Baardzo Baardzo Dziekuje za wyroznienie :):) 

----------------

A tak wygladaja nasze wieczory od kilku dni seans zaczyna sie o 18 :):) 


Poznajecie ta bajke ???? :) 
A tu zostalam przylapana na robieniu zdjec :)


:) 

Zycze Wam Milego weekendu :):) 

Serdecznie Pozdrawiam 
Agnieszka

34 komentarze:

  1. Lampioniki śliczne... i pomyśleć, co można wyczarować ze zwykłej musztardy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Mozna powiedziec ,ze wszystko co nam potrzebne do tworzenia mamy pod reka w domu :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pomysł z lampionami adwentowymi bardzo mi się spodobał:) Świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak miło tak świątecznie się robi :-)

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak juz pomalutku ,malymi kroczkami trzeba sie jakos zaczac przygotowywac do Swiat :):) Buziaki :)

      Usuń
  4. Nastrojowo , jest u Ciebie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna twoa adwentowa dekoracja :) A moje dzieciaki tez ten film ogladaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :):) Ciesze sie ,ze Ci sie podoba :) Bajke ta to i nawet ja lubie ja ogladac :):) Buziaki :)

      Usuń
  6. śliczne ubranka i i świeczniki pomysł ze skrzyneczką świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) z ta skrzynka to mozna mysle wieele zdzialac :):)

      Usuń
  7. Lampiony urocze....bardzo nastrojowe :)
    Do mnie jeszcze nie dociera,że adwent już ......nie długo....ten czas strasznie szybko leci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agus :):) Co do swiat ,to mam podobnie jak u CIebie. Niby wiem ,ze zaniedlugo juz sa ,alee jakos nie dociera to do mnie jeszcze. Buuziaki :)

      Usuń
  8. Takie ubranka też mi chodzą po głowie od dłuższego czasu, ale wciąż coś innego pilniejszego czeka ... Pięknie wyglądają u Ciebie :)
    Czy to Masza i niedźwiedź??? Na jakim kanale można oglądać ją w tv? My tylko znamy z youtube w wersji oryginalnej i muszę wszystko tłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :):) Tak to ta bajka :) U nas w tv leci na KIKA z tym ,ze po Niemiecku. Mam nadzieje ,ze wkoncu i w Polsce puszcza :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Hej Agusiu:)Gdzie mam dostarczyć przepis na masę kukurydzianą?
    Może cos podpowiesz?:)Jak tam zdrówko?Mam nadzieję ze lepiej?Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :):) Odpowiedzialam u Ciebie :):)

      Usuń
  10. Nawet nie wiesz, od jak dawna poluję na taką skrzyneczkę. W moim mieście pracownicy dyskontów i marketów zgarniają je do domu na opał
    Też bym sobie podłubała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas byly akurat mandarynki razem ze skrzyneczka do kupienia :) Szkoda ,ze tak daleko jestes ,poniewaz odstapilabym Ci jedna lub dwie :):) Buziaki

      Usuń
  11. Absolutnie rewelacyjny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękną dekorację zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świeczniki - rewelacja :)
    Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Lampioniki są świetne :)) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z chęcią wykorzystam ! Dzięki Aguś :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :) Peeewno korzystaj z pomyslu :):):) Buziaki :)

      Usuń