OBSERWATORZY

czwartek, 28 marca 2013

Wianuszek Jajo :)Wyzwanie i Zyczenia :)

Witam :) 

Zdazylam :) Poniewaz nauczylam sie kwiatuszki robic na szydelku to postanowilam to wykorzystac :)
Wianuszek na poczatku mial miec ksztalt obrazka ,ramki. 
Ale tak sie przyjzalam tej ramce i postanowilam przerobic ja na jajko :) 
Przedstawiam Wam dzisiaj moj Swiateczno - Wiosenny wianuszek w ksztalcie jajka :) 


Moj Wianuszek Jajo zglaszam na Wyzwanie u Eli oo tutaj :)

I troszke przyblizen jak powiesilam go w przedpokoju ,ale i tak wkoncu zawisnal w kuchni,gdzie dodatki to kolor fioletu ,zieleni i zoltego :) 


 Kolorki na zachete dla Wiosny :)

 Serduszko od Eli :)  Jak i moje pierwsze ,ktore sama zrobilam .



Kwiatuszki bo kto ich nie lubi ?!,dodaja nam usmiechu ,radosci w zyciu :) 
Serduszka ,poniewaz to Swieta 
A Swieta sa czasem spotkan z rodzina ! 
A rodzina to wlasnie Milosc jaka sobie okazujemy !
Nie wazne sa prezenty ,dekoracje 
To wlasnie My jestesmy najwazniejsi !!!

 Dziekuje Wam Serdecznie za to ,ze Jestescie !  Bede to po tysiackroc powtarzac ,poniewaz dzieki Wam Jestem . 

Wesolych Swiat !!


Pozdrawiam Was Serdecznie 
Agnieszka


44 komentarze:

  1. śliczny i pomysłowy:)
    Zdrowych,pogodnych i rodzinnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :) Ciesze sie niezmiernie ,ze spodobal Ci sie ten moj nietypowy wianuszek :) Wesolych Swiat :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za pozytywne wyzwanie;) a szydełkowe cudeńka, świetne;) bardzo oryginalne, liczy się pomysł;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :) Wazne ,ze wianuszek pieknie prezentuje sie w mojej kuchni :) Buziaczki

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Tak dla odmiany szydelko :) Buziaczki

      Usuń
    2. Zdrowych,radosnych Świąt:)

      Usuń
  4. Fajny :) Zycze powodzenia w zabawie! I Zdrowych, pogodnych Swiat Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :) Obiecalam ,ze cos pomysle i tak dotrzymalam slowa :) Ja sie jeszcze w takie zabawy nie bawilam ,ale kiedys mozna zaczac od tak :) Wesolych Swiat Kochana :)

      Usuń
  5. Wesołych świąt Kochana :*

    dla mnie wszystkie szydełkujące Kobiety są mega genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje Kochana :) Dla mnie to Ty jestes mega zdolniacha :):) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, szydełko to coś czego nie ogarniam, śliczne Ci wychodzą te kwiatuszki :) życzę spokojnych i zdrowych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Mnie chyba szydelko jak i maszyna mysle lubia :) za to filc mysle,ze mnie nie lubi zaa bardzo hihi :)Spokojnych Swiat zycze rowniez Ci :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Agnieszko, wianuszek wygląda pięknie! Kwiatki są śliczne! Powodzenia w wyzwaniu!
    Życzę Tobie i Twojej rodzinie radosnych, zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ciesze sie ,ze spodobal Ci sie moj wianuszek :) Wesolych Swiat :)

      Usuń
  9. PIĘKNE, PASTELOWE, WIOSENNE:)SPOKOJNYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Jest mi baardzo milo ,ze Ci sie spodobal wianuszek :):)

      Usuń
  10. Piękny wianek :) Super Ci wychodzą szydełkowe kwiatki i serduszka, są śliczne :)) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Asiu :) Ciesze sie ,ze Ci sie podoba wianuszek :) A na szydelku caly czas sie ucze :) Buziaczki

      Usuń
  11. Aguś dzięki za odwiedzinki :) miło, że komuś podobają się moje prace, Twoje też są cudne :) pozdrawiam i zostaję na dłużej. pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :) Milo mi rowniez ,ze i Tobie sie u mnie podoba :)

      Usuń
  12. Spokojnych, radosnych i ciepłych Świat Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałych Świąt w gronie rodzinnym życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słowa :) Wianuszek jest cudny-genialny pomysł miałaś,właśnie przypomniałaś mi o szydełku,może jutro jak się wyśpię pomacham nim :O Dziękuję za życzenia i dla Ciebie słonecznie miłosnych,rodzinnych i troszkę mokrych w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)Ciesze sie baardzo ,ze wianuszek Ci sie spodobal :):) Czasami fajnie sobie wziasc szydelko do reki :):) I nawet czasem cos wyjdzie :) Buziaczki

      Usuń
    2. Właśnie szydełkuję sama nie wiem chyba wychodzą mi podkładki pod kubek heh :) Uściski :)

      Usuń
    3. :):) Wazne ,ze cos wyjdzie :):)

      Usuń
    4. chyba złączę te podkładki w serwetkę ;) Coś wydziergałaś wieczorem ? Słonecznego poniedziałku :*:*

      Usuń
  15. Dużo ciepła rodzinnego, radości i oby w poniedziałek nikt nie rzucał do Was lodem ;)
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) U mnie dzisiaj rano snieg padal ,ale juz nie pada i czasem slonko sie pokazuje :) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Oj śliczne te kwiatuszki, śliczne :) Gdy tylko maila przeczytałam musiałam tu zajrzeć, żeby Twoje "jajko" zobaczyć :) Oj, udało Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) noo jakos tak sobie wymyslilam wianuszek jajko :):) Ciesze sie ,ze sie Ci spodobal :) Buuziaczki

      Usuń
  17. Zdrowych,radosnych i rodzinnych świąt :)
    Wianuszek śliczny :) Też lubię nieraz wziąć szydełko i robić takie małe różności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Tak na zmiane raz szydelko raz maszyna do szycia :):)

      Usuń